printlogo


کد خبر: 14502تاریخ: 1395/4/26 00:00
اخبار بانک

هلدینگ بانک تجارت زیر یک سقف
بانک تجارت با همراهی شرکت‌های زیرمجوعه خود حضوری فعال در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور داشت.
در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ، بانک تجارت  کلیه شرکت‌های خود را در سالن 40 نمایشگاه بین‌المللی تهران گرد آورد که از جمله بیمه تجارت‌نو که به تازگی تاسیس شده، نخستین حضور خود در نمایشگاه را تجربه کرد. شرکت مهندسین مشاور، شرکت سیمرغ (متولی کارت‌ها و کیف‌پول الکترونیک بانک تجارت)، شرکت صرافی، کارگزاری تجارت، لیزینگ ایرانیان و همچنین نمایندگان مدیریت امور اعتباری و اداره‌های بازاریابی و روابط عمومی از دیگر شرکت‌ها و بخش‌های بانک تجارت در نمایشگاه بودند.
بانک تجارت در این نمایشگاه خدمات گسترده موبایل بانک را به علاقه‌مندان معرفی و تلاش کرد تا ایمن‌ترین و کامل‌ترین خدمات بانکی را در موبایل بانک ارایه کند. یکی از ویژگی‌های موبایل بانک تجارت این است که تنها یک بار حضور مشتری در بانک برای هویت‌یابی کافی است و پس از آن کلیه خدمات بدون نیاز به بانک و سیم‌کارت ارایه می‌شود. سیستم تکانک یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه است. در این سیستم هر تکان برای گوشی موبایل برای انجام یکی از خدمات عرضه می‌شود و مشتری می‌تواند با یک تکان خاص یکی از عملیات بانکی مانند پرداخت قبض را انجام دهد. این امکان برای افرادی است که به کار با گوشی‌های هوشمند مسلط نیستند. همچنین تشخیص نیاز به شارژ و انجام شارژ سیم‌کارت، نیز توسط سیستم موبایل بانک تجارت انجام می‌شود.
بیمه تجارت نو با سرمایه پایه 2500 میلیارد ریال علاوه بر ارایه کلیه خدمات بیمه به مشتریان، کارگاه‌های تخصصی مدیریت ریسک و کاهش خطر را در این نمایشگاه برگزار کرد.
شرکت کارگزاری بانک تجارت نیز دوره‌های تحلیل تکنیکال بازار را برای بازدیدکنندگان برگزار کرد که با استقبال مناسب بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفت. این شرکت همچنین در این نمایشگاه از سطح ارتقا یافته برنامه معاملات برخط خود رونمایی کرد

اعطای تسهیلات ریالی به شرکت ها و موسسات دانش بنیان از سوی بانک سینا
بانک سینا به منظور حمایت از تولید داخلی انواع تسهیلات ریالی را به شرکت ها و موسسات دانش بنیان ارائه می کند.
به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مطابق انعقاد تفاهم نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی، این بانک انواع تسهیلات ریالی را درقالب عقود مبادله ای و مشارکتی به شرکت ها و موسسات دانش بنیان که از سوی این صندوق معرفی می شوند، اعطا می کند.
حداکثر تسهیلات اعطایی سرمایه در گردش مبلغ ۱۰ میلیارد ریال و تسهیلات سرمایه ثابت مبلغ ۲۰ میلیارد تعیین شده است که طبق ضوابط و مقررات اعلامی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به متقاضیان واجد شرایط اعطا می شود.
همچنین این بانک ضمن قبول ضمانت نامه اعتباری صندوق یا موسسات دیگر کارگزار صندوق که دارای مجوز قانونی صدور ضمانت نامه از بانک مرکزی هستند، نسبت به صدور انواع ضمانت نامه های شرکت در مناقصه / مزایده، پیش پرداخت، حسن انجام کار و سایر ضمانت نامه ها برای شرکت و موسسات دانش بنیان اقدام می کند.
گفتنی است شرکت ها و موسسات دانش بنیان به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده بیشتر تشکیل شده اند.

بازدید رییس هیئت مدیره بانک مهر ایران از شعب وزارت اقتصاد
رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و اطلاع از چگونگی فعالیت و فرآیندهای جاری، از شعبه وزارت اقتصاد بازدید کرد.
محسن پدرام در این بازدید، مدیریت منابع، آشنائی با دستورالعملهای جدید بانک، اهتمام در امور مشتریان و تلاش همه جانبه پرسنل برای تحقق اهداف تعیین شده را خواستار شد.
رییس هیات مدیره بانک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل، رعایت نسبت مصارف به منابع، تقویت حساب جاری، بهبود عملکرد دستگاههای خودپرداز، فعالیت در راستای خط مشی ها و سیاست های بانک، استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و تلاش مضاعف برای جذب حداکثری منابع را مورد تاکید قرار داد.
وی در این بازدید بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از اهداف زیربنایی خود را کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه می داند و همواره همه ما وظیفه داریم ضمن تکریم کامل ارباب رجوع، در جذب منابع بیشتر و هدایت آن به سمت محرومین جامعه تلاش نماییم.
شایان ذکر است؛ حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز در بازدید از شعبه وزارت اقتصاد، حضور داشت.


Page Generated in 0/0185 sec