printlogo


کد خبر: 14507تاریخ: 1395/4/26 00:00
رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری :
تداوم راه شهدا در گرو حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت : تداوم راه شهدای هشت سال دفاع مقدس در گرو حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه است و همه باید در این مسیر گام بردارند.
مسعود سلطانی فر افزود: در طول تاریخ قبل از انقلاب هر جنگی که علیه کشور اتفاق افتاد بخشی از خاک ایران جدا شد اما در هشت سال دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با رشادت و دلاورمردی های خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیافتد.
وی اظهار داشت: شهیدان ما با ایثار و از خود گذشتگی، عزتمندی و زندگی با شرافت را برای کشور به ارمغان آوردند و باید با پیروی از شهدای عزیزمان رهرو راه راستین آن ها باشیم.
سلطانی فر با بیان اینکه هستی و وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهداست ، خاطرنشان کرد : عشق به امام و شهادت وهمچنین معنویت و شجاعت آنها ازجمله ویژگی های شهیدان است و همه ما امروز مرهون مجاهدت های آنها هستیم.
وی همچنین به شهدای مدافع حرم نیز اشاره کرد و بیان داشت: دفاع از مسلمانان و حرم اهل بیت (ع) انگیزه واقعی مدافعان حرم است و اقدام آنها دفاع از کشور و ملت خودمان نیز محسوب می شود.
معاون رئیس جمهور تصریح کرد : اگر درسوریه وعراق با دشمنان اسلام نجنگیم باید در داخل کشور خودمان با آنها رو به رو شویم و این همان چیزی است که آنها دنبال آن هستند تا قدرت و عظمت ایران اسلامی را خدشه دار کنند.
وی ادامه داد: آنهایی که با اختلاف افکنی و ترویج افراط گرایی به دنبال غارت منافع ملت های منطقه هستند، بدانند که نتیجه اقدامات تروریست ها در نهایت به خود صهیونیست ها و مستکبرین عالم باز می گردد و شکست نهایی از آن خود آنهاست.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به قدرت برتر منطقه ای و جهانی ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: اگر تیم مذاکره کننده هسته ای با قدرت در برابر شش کشور ابرقدرت جهان قرار می گرفتند و با شهامت از حقوق مسلم ملت ایران دفاع می کردند از برکات خون شهدا بود. وی برضرورت روحیه انقلابی و شهادت درجامعه تاکید کرد و یادآور شد: همه ما موظف هستیم که در راه استمرار و پایداری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم و باید کارآمدی نظام رادرعمل به مردم نشان دهیم.
دهستان گلستان محله روستای دوهزار بخش خرم آباد شهرستان تنکابن در دوران هشت سال دفاع مقدس 8 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن درغرب مازندران واقع است.


Page Generated in 0/0058 sec