printlogo


کد خبر: 14996تاریخ: 1395/5/3 00:00
لایروبی 3000 متر از انهار روبسته محلات منطقه 4

شهردار منطقه چهار در بازدید از محلات شمیران نو، اوقاف، قاسم آباد و ده نارمک فعالیت های صورت گرفته در روزهای اخیر را مطلوب توصیف کرد و گفت: تا پایان تابستان سال جاری مشکلات تمامی محلات کاهش محسوسی خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4 مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه 4 در حاشیه بازدید از محلات ناحیه 7 گفت: مشارکت همه جانبه شهروندان در این 3 محله با دبیر و اعضای شورایاری نشان از ایجاد انگیزه و تمایل در پیشبرد اهداف مدیریت شهری تهران و اجرای پروژه های عمران شهری و فرهنگی و اجتماعی و توسعه همه جانبه است .
وی لایروبی مسیل ها و کانال های روباز را جز اقدامات مهم تابستان امسال خواند و گفت: طی هفته گذشته بیش از 2900 متر از انهار رو بسته خیابان های سراج-والائیان-تکاوران-آزادگان-هنگام-طرح هنگام-استقلال-شمیران نو-سی متری اول و دوم-16متری اول و دوم-شهرک گلستان-شکوفه-اردیبهشت -سروش –کوهستان لایروبی شد.
بهاری با اشاره به سایر اقدامات معاونت خدمات شهری منطقه 4 در محلات ناحیه 7 گفت: پاکسازی معابر از اصناف و مزاحمت های شغلی در 50 معبر پر تردد، شستشو و پاکسازی بیش از 2000 المان شهری شامل ایستگاه های اتوبوس، مخازن و زیرمخزنی زباله و همچنین جداول محلی و بزرگراهی از جمله اقدامات صورت گرفته در این محلات است. شهردار منطقه 4 ارتقاء سرانه های فرهنگی و اجتماعی در محلات شیمران نو، اوقاف، قاسم و ده نارمک را مهم و ضروری خواند و گفت: احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی در دست اقدام قاسم آباد در کنار مجموعه فرهنگی و ورزشی و سالن صخره نوردی سراج کمک شایانی به بهبود سرانه های فرهنگی ناحیه 7 خواهد کرد.
شایان ذکر است ، شهردار منطقه4 در روز جمعه 1 مرداد به همراه شورایاران به مدت 2 ساعت از محلات شمیران نو، اوقاف، قاسم آباد و ده نارمک بازدید کرد.


Page Generated in 0/0068 sec