printlogo


کد خبر: 14999تاریخ: 1395/5/3 00:00
اخبار ستون

نصب دومین پل عابر قوسی
بزرگراه امام رضا(ع) در منطقه 15
شهردار منطقه 15 از نصب دومین پل عابر قوسی در بزرگراه امام رضا (ع) با همکاری سازمان زیبا سازی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: این پل که در مقابل پمپ بنزین این بزرگراه قرار دارد، تکمیل و به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه با توجه به جمع آوری میله ها در بزرگراه امام رضا(ع) و نصب نیوجرسی در این محور، نیاز به نصب پل های بدون پایه وسط در این بزرگراه بود گفت: به همین منظور نصب 4 پل قوسی در این محور به طول 85 متر در دستور کار قرار گرفت. به گفته دکتر انجمنی، جانمایی این پل ها در مقابل کارخانه سیمان، پمپ بنزین، مقابل کمپ افاغنه و بازارگل طراحی و اولین پل روبروی کارخانه سیمان سال گذشته نصب و راه اندازی شد.
شهردار منطقه یادآور شد: در حال حاضر هماهنگی های لازم به منظور اجرای عملیات مربوط به نصب دو پل دیگر این محور نیز در حال انجام است.
 
اتوبوس دیابت در منطقه 19
توقف می کند
اتوبوس دیابت به منظور ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان به مدت یک هفته در منطقه 19 مستقر می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: اتوبوس دیابت از روز 2 مرداد به مدت یک هفته روبروی سرای محله شکوفه شمالی توقف می کند و شهروندان  می توانند با مراجعه به مسئولین این اتوبوس از خدمات سلامت محور همچون تست رایگان قند و وفشار خون، ویزیت پزشکی، اندازه گیری شاخص توده بدنی، مشاوره و توزیع بروشور بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه کانون های دیابت در همه محلات این منطقه فعال هستند افزود: بیش از 900 شهروند منطقه در این کانون ها عضو هستند که به منظور ارتقاء سطح آگاهی آنها ضمن برگزاری کلاسهای آموزشی و مشاوره، تست رایگان قند خون و تورهای تفریحی به امکان مختلف شهر تهران  در طول سال برگزار می شود.
این مسئول در ادامه به برگزاری کلاسهای آموزشی به مناسبت روز اهدای خون (9 مرداد) اشاره و بیان کرد: به همین مناسبت کلاس های آموزشی با محوریت فواید اهدای خون، اهدای خون و حجامت، اهدای خون در زنان، آشنایی با گروه های خونی و ... در سراهای محلات سطح منطقه برگزار می شود.  جوادی در بخش دیگری به ارائه خدمات پزشکی رایگان در قالب نذر فرهنگی اشاره و بیان کرد: این خدمات به منظور افزایش سطح سلامت بانوان محله شکوفه شمالی به صورت پایش قند و فشار خون در سرای محله شکوفه شمالی اجرا می شود.
به گفته وی طی این طرح بانوان بیمار جهت درمان به پزشک معرفی می شوند.
 
نصب مجسمه حلقه های شادی
در بزرگراه آزادگان
شهردار منطقه 21 ، از نصب مجسمه حلقه های شادی در بزرگراه آزادگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 21  ، دکتر جمال بافرانی شهردار منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت : جهت افزایش زیبایی سیما و منظر شهری ، مجسمه ای با نام حلقه های شادی برگرفته شده از بازی های کودکانه قدیمی در بزرگراه آزادگان نصب شده است.
شهردار منطقه 21 خاطر نشان کرد : نصب مجسمه حلقه های شادی با همکاری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در بزرگراه آزادگان ( جنوب به شمال ) نرسیده به خروجی بزرگراه شهید لشگری انجام شد.
بافرانی در پایان اظهار داشت : نصب مجسمه حلقه های شادی و المان هایی از این قیبل در سطح منطقه 21 ، به منظور ایجاد زیبایی بصری و نمایی دلپذیر جهت استفاده ی شهروندان صورت می گیرد.
 
افتتاح اولین کانون محیط زیست
در حوزه های علمیه
معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12 تهران از افتتاح اولین کانون محیط زیست حوزه های علمیه شهر تهران در حوزه علمیه معیر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، سید مرتضی علم الهدی معاون امورشهری و فضای سبز این منطقه گفت : اداره محیط زیست منطقه با همکاری نواحی شش گانه و سراهای محلات ، بر اساس تدابیر شهردار تهران ، با هدف بهبود وضعیت محیط زیست شهری و دستیابی به شهری پاک و در نهایت ارتقاء سطح سلامت شهروندان ، همچنین جلب مشارکت و توانمند شدن آنان در جهت آگاه سازی ، ایجاد حساسیت و مطالبه گری از مسئولین به منظور حل مسائل و مشکلات زیست محیطی که از اولویتهای شهرداری تهران می باشد ، راه اندازی کانونهای محیط زیست را در سطح محلات سیزده گانه در دستور کار دارد.
وی افزود : در همین راستا کانون محیط زیست حوزه ی علمیه معیر به عنوان اولین کانون محیط زیست حوزه های علمیه شهر تهران روز یکشنبه سوم مرداد ماه ساعت 9 صبح با حضور دکتر گلمکانی ریاست ستاد محیط زیست و توسعه ی پایدار شهرداری تهران ، دکتر علی محمدسعادتی قائم مقام شهرداری منطقه 12 و جمعی از مدیران شهرداری افتتاح خواهد شد.


Page Generated in 0/0385 sec