printlogo


کد خبر: 15003تاریخ: 1395/5/3 00:00
اخبار ستون

22 هزار نفر
از ظرفیت آزادی کم شد
حدود 22 هزار نفر از ظرفیت ورزشگاه آزادی کم شد.صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی مراحل آخر خود را سپری می‌کند و دیروز در بازدید وزیر ورزش از این ورزشگاه، اطلاعات کاملی در اختیار وی قرار گرفت. یکی از این مسائل درباره کم شدن ظرفیت ورزشگاه بود که بر این اساس با صندلی گذاری انجام شده، حدود 22 هزار نفر از گنجایش این ورزشگاه پیر کم خواهد شد.محمود گودرزی، وزیر ورزش در این باره می‌گوید: با صندلی‌گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی، 78116 صندلی با شماره در این ورزشگاه خواهیم داشت. این شماره‌گذاری نظم‌دهی حضور تماشاگران را مشخص و مشکلات را کمتر می‌کند.
 
20 مرداد،
پایان صندلی گذاری ورزشگاه آزادی
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی تا 20 مرداد به پایان می رسد.محمود گودرزی در بازدید خود از روند صندلی گذاری طبقه دوم این ورزشگاه اظهار داشت: دوستان قول‌ داده‌اند، طبق ضرب‌الاجل تعیین شده تا بیستم مرداد کار صندلی‌گذاری را به اتمام برسانند. با این وجود، تولید صندلی و نصب آن روی بتن‌های ورزشگاه زمان می‌برد. طبق پیش‌بینی پایان مرداد و اوایل شهریور ورزشگاه آزادی آماده خواهد شد.
 
مجوز بازی دو خارجی پرسپولیس صادر شد
در حالی که مجوز بازی دو بازیکن اوکراینی تیم فوتبال پرسپولیس صادر شد، هنوز ITC مدافع استرالیایی سرخ‌پوشان صادر نشده است.در شرایطی که تنها سه روز به اولین بازی پرسپولیس در لیگ باقی مانده است، اما هنوز مجوز بازی یک سرخ‌پوش صادر نشده است.مجوز بازی الکسی پلی یانسکی و ولادیمیر پریموف حاضر شده است تا این دو بازیکن اوکراینی مشکلی برای حضور در لیست پرسپولیس در بازی اول برابر سایپا نداشته باشند. اما همچنان کارت بازی آنتونی گولج مدافع استرالیایی سرخ‌پوشان حاضر نشده است. باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم را انجام داده است تا کارت بازی گولج هم هر چه زودتر صادر شود تا این بازیکن نیز بتواند پرسپولیس را در بازی روز سه شنبه برابر سایپا همراهی کند. تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ شانزدهم از ساعت ۲۰:۴۵ روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی به مصاف تیم فوتبال سایپا می‌رود.


Page Generated in 0/0066 sec