printlogo


کد خبر: 15004تاریخ: 1395/5/3 00:00
اخبار ستون

ITC گولچ هنوز به ایران نرسیده است
مدافع کروات پرسپولیس هنوز اجازه بازی برای این تیم را ندارد.آنتونی گولچ به‌دلیل نرسیدن ITC فعلاً اجازه بازی برای تیم پرسپولیس را ندارد و این مسئله برمی‌گردد به اینکه باشگاه پرسپولیس پول رضایت‌نامه او را به باشگاه «شریف تیراسپول» پرداخت نکرده است.مدیربرنامه‌های ایرانی گولچ مدعی است امروز با پرداخت پول رضایت‌نامه گولچ به باشگاه مولداویایی از سوی پرسپولیسی‌ها، ITC او نیز قبل از آ‌غاز مسابقات لیگ صادر خواهد شد اما مسئولان باشگاه پرسپولیس در این‌باره پاسخگو نیستند.گفته می‌شود مبلغ رضایت‌نامه گولچ 100 هزار دلار است و پرداخت این مبلغ به صورت یک‌جا برای باشگاه پرسپولیس کار راحتی نیست. ضمن اینکه برانکو در بازی‌های دوستانه از گولچ به‌عنوان بازیکن اصلی استفاده نمی‌کند و این نشان می‌دهد که او فعلاً بازیکن ثابت این مربی نیست.
 
برگزاری تمرینات پرسپولیس
پشت درهای بسته
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا اولین بازی این تیم با سایپا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.پرسپولیس در حالی روز سه‌شنبه 5 مردادماه در اولین بازی خود در لیگ شانزدهم به مصاف تیم فوتبال سایپا خواهد رفت که تمرینات این تا روز برگزاری این مسابقه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.برنامه تمرینی سرخپوشان به این شکل است که این تیم عصر دیروز در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی تمرین خواهد کرد، اما تمرین عصر امروز شاگردان برانکو در ورزشگاه شهید کاظمی انجام می‌شود.سرخپوشان آخرین تمرین قبل از مسابقه خود را نیز عصر روز دوشنبه در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد. ضمن اینکه هنوز محل برگزاری اردوی قبل از بازی این تیم مشخص نشده است.
 
شکست ماریتیمو
در حضور علیرضا حقیقی
تیم ماریتیمو در دومین بازی تدارکاتی پیش‌فصل خود جمعه به مصاف تیم مطرح براگا رفت و تن به شکست داد.تیم ماریتیمو در حضور علیرضا حقیقی برابر تیم براگا قرار گرفت و در دقیقه پایانی وقت اضافه نیمه دوم تساوی یک - یک را با شکست 2 بر یک عوض کرد.نیمه اول این بازی تدارکاتی گلی در بر نداشت، اما در نیمه دوم سه گل از خط دروازه‌ها گذشت. ابتدا سانتوس در دقیقه 47 تیم براگا را پیش انداخت، اما هشت دقیقه بعد سوزا بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 90 این بازی نیز تیم براگا به ضربه پنالتی دست یافت و سیلوا آن را تبدیل به گل دوم تیمش کرد. تیم ماریتیمو سه روز قبل نیز در اولین بازی تدارکاتی‌اش با در اختیار داشتن علیرضا حقیقی برابر تیم فرئامونده به تساوی بدون گل رسیده بود.
 
تصمیم جالب منصوریان
برای همکارانش در استقلال
سرمربی تیم استقلال تمامی دستیاران خود را به کلاس زبان فرستاد.علیرضا منصوریان در بدو ورود به استقلال ابتدا سیستم سخت افزاری آبی پوشان را تقویت کرد و دوربین هلی شات و جی پی اس را برای کار بهتر تیمش خریداری کرد. از طرف دیگر وی آشپز تیم ملی را هم استخدام کرد تا بتواند اصول تغذیه ای مد نظر خود را پیاده کند اما منصوریان در جدیدترین اقدام تمامی دستیاران خود را راهی کلاس زبان انگلیسی کرد.از آنجا که استیو جونز مربی بدنساز استقلال هم خودش انگلیسی است منصوریان تصمیم گرفت برای تعامل بیشتر سایر اعضای کادر فنی تیمش با او، همه آنها را راهی کلاس زبان انگلیسی کند.
 
پشیمانی برانکو
از جذب یک پرسپولیسی
سرمربی پرسپولیس از جذب مدافع استرالیایی تیمش پشیمان است.آنتونی گولج به عنوان بازیکن تیم وسترن سیدنی استرالیا به پرسپولیس آمد تا تنها بازیکنی لقب بگیرد که با عنوان قهرمانی آسیا به فوتبال ایران آمده است.گولج در روزهای ابتدایی حضورش در ایران شرایط خوبی داشت اما رفته رفته به قدری در تمرینات ضعیف ظاهر شد که حتی برانکو در بازی های تدارکاتی هم به او بازی نداد و یک مدافع اوکراینی هم به خدمت گرفت.کار به جایی رسیده که برانکو پس از انصاری تصمیم گرفته در صورت نیاز از حسین ماهینی هم در دفاع آخر استفاده کند که به معنای اضافه شدن یک رقیب دیگر برای گولچ است.شنیده می شود برانکو از جذب گولج ناراضی است و قصد ندارد به او در پرسپولیس بازی دهد. با این شرایط شاید این بازیکن در نیم فصل اولین خروجی پرسپولیس باشد.
 
ابهام در سفر تیموریان
با ماشین سازی به اهواز
آندرانیک تیموریان که از اواسط لیگ پانزدهم در ترکیب سایپا دچار مصدومیت شده بود و به همین دلیل ادامه بازیهای فصل گذشته را از دست داد، با وجود پیوستن به ماشین سازی هنوز هم به صورت کامل بهبود پیدا نکرده است.قرار است تیموریان زیر نظر پزشکان ماشین سازی تست بدهد و در صورت موفقیت در بازی نخست ماشین سازان را در سفر به اهواز همراهی کند. با این حال به نظر می رسد رسول خطیبی درباره کاپیتان تیم ملی ریسک نکرده و حداقل در هفته نخست به او بازی ندهد.
 


Page Generated in 0/0173 sec