printlogo


کد خبر: 16469تاریخ: 1395/5/31 00:00
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی خبر داد:
شناسایی همپوشانی ها با استفاده از بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از شناسایی همپوشانی ها با استفاده از بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال خبر داد.
محمدحسن زدا با بیان این مطلب که مدیریت این سازمان با اتخاذ روش های مطلوب مدیریتی و استفاده از راهکارهای پربازده و رویکردی پاسخگو مدارانه در صدد توسعه و ارتقا خدمات سازمانی است، افزود: تیم مدیریتی جدید سازمانی به سراغ کمبودها رفته اند تا راهبردهای حل مشکلات را به صورت تخصصی بیابند و نسبت به حل آن اقدام کنند.
وی اظهار داشت: امروز ضمن تعامل مناسب با تمامی قوای سه گانه کشور بهترین روش های مدیریتی را برای پیشبرد اهداف این سازمان مد نظر داریم.
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی به نقش و اهمیت نیروی انسانی و حمایت از نیروهای متخصص و مدیریتی سازمان پرداخت و اظهار داشت: باید معاونت توسعه منابع انسانی برای تحقق اهداف سازمان در نگهداری، توسعه و ارتقاء نیروی انسانی سازمان تشکیل و سرمایه عظیم انسانی سازمان که محور توسعه است مدیریت و ساماندهی شود.
زدا با تاکید بر تکریم همکاران سازمان و ارتقاء جایگاه و انگیزه آنان اظهار داشت: هرچه به مسائل و مشکلات کارکنان بهای بیشتری داده شود به همان نسبت بهره وری و عرق سازمانی افزایش یافته و موجبات رضایتمندی ارباب رجوع نیز فراهم می شود.
وی با اشاره به جایگاه والا و استراتژیک سازمان تامین اجتماعی و نقش آن در برقراری  آرامش و عدالت اجتماعی گفت: بودجه سال جاری این سازمان ٧٣ هزار میلیارد تومان است، در حالی که بودجه عمومی و جاری کشور با تامین منابع مالی از نفت، گاز، پتروشیمی، مالیات و گمرک و... ٢٠٠ هزار میلیارد تومان است.
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: هزینه های سازمان تامین اجتماعی ماهانه معادل٥ هزار و٢٠٠ میلیارد تومان است که برای ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران صرف می شود.
 


Page Generated in 0/0073 sec