printlogo


کد خبر: 16479تاریخ: 1395/5/31 00:00
اخبار بانک

تاکید بر رعایت استانداردهای بین‌المللی و ضوابط پولشویی و Compliance درجلسه اعضای هیأت مدیره و معاونین بین‌الملل بانک‌ها در بانک ملی ایران بررسی شد
جلسه اعضا هیات مدیره ناظر بر بخش بین‌الملل ، معاونان ، مدیران ارشد بین‌الملل ، بخش‌های پولشویی و Compliance بانک‌های ملی ایران ، ملت ، سپه ، مسکن ، صادرات ایران ، کشاورزی ، صنعت و معدن ، توسعه صادرات ، تجارت و رفاه کارگران در ساختمان ادارات بین‌الملل بانک ملی ایران برگزار شد. در این جلسه آخرین وضعیت روابط کارگزاری و نیز ایجاد وحدت رویه در تعاملات با کارگزاران خارجی و رعایت استانداردها و الزامات بین‌المللی توسط مدیران ارشد بین‌الملل بانک‌های مذکور بحث و تبادل‌نظر شد.باتوجه به اهمیت حرکت بانک‌ها به سمت انطباق با استانداردها و الزامات بین‌المللی مقرر شد جلسات در سطوح کارشناس و مدیران ارشد به طور مستمر تداوم داشته باشد.

حمایت بانک مسکن از زندانیان جرائم غیرعمد قابل تقدیر است
بانک مسکن در دو سال اخیر منابعی را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از محل کمک‌های مردمی و کارمندان این بانک تامین کرده است که جای تقدیر دارد. صادق صداقت مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان تهران با بیان این مطلب گفت:خوشبختانه حمایت‌های مردمی و نظام بانکی در زمینه حمایت از زندانیان نیازمند و آبرومند طی سال های اخیر بیش از پیش افزایش یافته است. وی با بیان اینکه بانک مسکن در راستای امر نیکوکارانه آزادی زندانیان آبرومند ، شماره حساب ویژه‌ای اختصاص داده است اظهار کرد: هموطنان نیکوکار می‌توانند از طریق واریز کمک های مالی خود به حساب شماره 6280231522222222 بانک مسکن، در انجام فعالیت های خیرخواهانه و حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد با بانک مسکن سهیم شوند. مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان تهران با تشریح آخرین وضعیت فرآیند آزادی زندانیان آبرومند گفت: ستاد دیه حساسیت ویژه‌ای نسبت به کمک‌های مردمی دارد چراکه خود را امانتدار مردم می داند، بنابراین کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان آبرومند نیازمند با دقت و حساسیت هزینه می‌شود.

بسته سیاست های اعتباری بانک سینا در سال ۹۵ ابلاغ شد
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از تولید ملی، افزایش اشتغال و کمک به رونق اقتصادی کشور و همچنین تامین نیازهای ضروی اقشار مختلف جامعه، بسته سیاست های اعتباری بانک سینا در سال ۹۵ ابلاغ شد. این بانک در راستای حمایت از بخش ها و اصناف مختلف جامعه و تامین بخشی از نیازهای مالی اشخاص حقیقی و حقوقی، نسبت به پرداخت انواع تسهیلات در قالب این بسته اعتباری اقدام می نماید. براساس این گزارش، بسته سیاست های اعتباری بانک سینا در برگیرنده انواع تسهیلات جهت صنوف مختلف، فعالان بخشهای اقتصادی، پزشکان متخصص، شرکت ها و موسسات دانش بنیان و طیف های مختلف مردم است که اجرای آن می تواند تامین کننده بخش مهمی از نیازهای مالی جامعه باشد. این گزارش می افزاید: انواع تسهیلات در قالب عقود مبادله ای و مشارکتی از جمله خرید دین، احداث و تکمیل ساختمان، خرید، تجهیز محل کار، تسهیلات مقاوم سازی، بازسازی و تعمیرات اساسی ساختمان و سایر تسهیلات قابل اعطا به بخش های مختلف اقتصادی در  قالب سرمایه در گردش و سرمایه گذاری ثابت بخشی از تسهیلات مندرج در بسته سیاست های اعتباری بانک سینا به شمار می رود.


Page Generated in 0/0070 sec