printlogo


کد خبر: 22433تاریخ: 1395/10/16 00:00
اخبار

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا خبر داد
افزایش ۴۱ درصدی برخورد پلیس با تخلفات جاده ای
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا از افزایش ۴۱ درصدی برخورد پلیس با تخلفات جاده ای خبر داد.
سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش 41 درصدی پلیس با تخلفات درون جاده ای، گفت: بیشترین فروانی برخورد با تخلفات درونشهری در تهران بوده است.
وی در رابطه با مجموع ثبت تخلفات در حوزه درون شهری و برون شهری تصریح کرد: ثبت مجموع تخلفات درون شهری وبرون شهری ٩ ماهه امسال نشان می‌دهد که برخورد پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل، ١٢ درصد در حوزه برونشهری و ٤١ درصد در حوزه درونشهری با رانندگان متخلف افزایش داشته است.
وی اظهار داشت: استان‌هایی که در ٩ ماهه اول سال بیشترین فراوانی برخورد پلیس در حوزه درون‌شهری را داشته‌اند، به ترتیب تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بوده‌اند.

دستورالعمل رفع هم‌پوشانی بیمه‌ای ابلاغ شد
مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: فاز اول دستورالعمل رفع هم‌پوشانی بیمه‌ای تهیه و به سازمان‌های بیمه‌گر پایه ابلاغ شد.
احمدرضا ریاضیات با اشاره به پیگیری های متعدد سازمان بیمه سلامت ایران طی 7 و 8 ماه گذشته و همچنین برگزاری جلسات با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور سایر سازمان های بیمه گر همچون، تامین اجتماعی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، خدمات درمانی نیروهای مسلح و بیمه سلامت در راستای این امر صورت پذیرفت؛ اذعان داشت: بالاخره این دستور العمل 10 روزی است که به سازمان های بیمه گر پایه ابلاغ شده است.
وی افزود: بر اساس این دستور العمل سازمانهای بیمه گر پایه موظف هستند از زمان ابلاغ دستورالعمل مذکور، برای بیمه نمودن افراد جدید از بانک اطلاعاتی یکدیگر استعلام نمایند تا بتوانیم شاهد رفع هم پوشانی در این راستا باشیم.
مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران همچنین تصریح کرد: مقرر گردیده تا بانک اطلاعات بیمه شدگان به زودی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمیع شده تا از آنجا مورد استعلام قرار گیرد که در این راستا سازمان بیمه سلامت ایران اقدام به ارائه بانک اطلاعات خود به این وزارتخانه نموده است.
ریاضیات با اشاره بندهایی از دستورالعمل مذکور خاطر نشان کرد: در خصوص خدمات درمانی نیروهای مسلح مقرر شده است تا ارائه بانک اطلاعاتی بیمه شدگان پس از کسب مجور از مراجع ذیصلاح به سازمان های بیمه گر صورت پذیرد.
این مقام مسئول یادآوری کرد: بر اساس دستورالعمل فوق الذکر سه ماه به کلیه بیمه شدگان فرصت داده می شود تا نسبت به ابطال دفترچه های درمانی خود به صورت اختیاری اقدام نمایند که در این زمینه سازمان بیمه سلامت ایران مکاتباتی را با ادارات کل استانی خود در سراسر کشور انجام داده است.

راه‌اندازی 5 خط اتوبوس
در مناطق 22 و 18
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از راه‌اندازی 5 خط جدید اتوبوس در مناطق 22 و 18 خبر داد.
پیمان سنندجی در حاشیه مراسم ورود 26 دستگاه اتوبوس تک کابین تولید داخل با بیان اینکه تأمین و خرید اتوبوس یک دغدغه است، گفت: تهران 3000 دستگاه اتوبوس فرسوده دارد که باید برهمین اساس خطوط، براساس فرسودگی و با اولویت جنوب تهران تقویت شود.
وی با بیان اینکه این 26 دستگاه اتوبوس تک کابین در دو خط فیاض‌بخش – جوادیه و ابریشم – فیاض‌بخش مشغول به فعالیت خواهند شد، تصریح کرد: این دو خط اتوبوس 24 کیلومتر از محدوده منطقه 16 را پوشش می‌دهند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه این اتوبوس‌ها ساخت داخل هستند و از استاندارد بالایی برخوردار هستند گفت: قیمت هر دستگاه اتوبوس 500 میلیون تومان تخمین زده شده است و تا پایان سال 50 دستگاه اتوبوس دیگر نیز وارد ناوگان می‌شوند. سنندجی با بیان اینکه هر اتوبوس تک کابین ظرفیت جابه‌جایی 700 مسافر را دارد، گفت: روزانه 14 هزار نفر مسافر از طریق این 26 دستگاه اتوبوس جابه‌جا می‌شوند.وی با بیان اینکه تا پایان سال دو خط دیگر اتوبوس در منطقه 22 و  سه خط اتوبوس در منطقه 18 راه‌اندازی می‌شود، گفت: البته راه‌اندازی خطوط نیازمند اتوبوس است که متاسفانه برای توسعه خطوط برای شهر تهران با اتوبوس‌های فرسوده مواجه هستیم.مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد سرانجام خط اتوبوس مطهری – شهید بهشتی با بیان اینکه این خط با 18 الی 20 اتوبوس روزانه 10 هزار نفر را جابه‌جا می‌کند، گفت: کیفیت این خط در حال بررسی است اما از سوی دیگر با اینکه با اعتراض کسبه مواجه هستیم، اما مردم و مسافران به شدت از این خط راضی هستند. سنندجی با بیان اینکه بالطبع با راه‌اندازی یک خط اتوبوس، توقف ماشین‌های شخصی جلوی مغازه‌ها دچار مشکل می‌شوند و از یک طرف تردد اتوبوس‌ها خلاف جریان ترافیک ممکن است اختلالاتی ایجاد کند، گفت: با این حال اولویت با حمل و نقل عمومی است و این خط توانسته روزانه 10 هزار نفر را جابه‌جا کند که نباید از این مهم چشم‌پوشی کرد.


Page Generated in 0/0173 sec