printlogo


کد خبر: 22436تاریخ: 1395/10/16 00:00
اخبار

دو ایرانی در تیم قطری؛
گزینه خرید باشگاه استقلال به الشحانیه قطر پیوست
رحیم زهیوی مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان که مدنظر تیم استقلال تهران قرار داشت، به تیم الشحانیه قطر پیوست. زهیوی که قصد داشت در نیم فصل دوم به تیم استقلال تهران برود و حتی با مسئولان این باشگاه مذاکراتی انجام داده بود، به یکباره تصمیمش را تغییر داد و به تیم الشحانیه قطر پیوست.مهرداد پولادی دیگر بازیکن ایرانی تیم الشحانیه بوده که در حال حاضر مصدوم است.«ایگور استیماچ» که فصل گذشته سرمربی تیم سپاهان بود، به تازگی به عنوان سرمربی جدید تیم الشحانیه انتخاب شده است.

فیروز کریمی به عنوان سرمربی نفت آبادان معرفی شد
فیروز کریمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معرفی شد. پیش از ظهر  چهارشنبه، نادر دست‌نشان با حضور در محل باشگاه و در پی برگزاری جلسه کمیته فنی و بر اساس تبصره یک قراردادش برکنار شد.  تبصره یک قرارداد دست نشان تصریح می کند در صورتی که تیم صنعت نفت تا پایان نیم فصل اول مسابقات، در رتبه ای بیشتر از رتبه دهم قرار بگیرد باشگاه حق فسخ یک طرفه این قرارداد را دارد. پس از فسخ قرارداد دست‌نشان، فیروز کریمی با توافق با مسئولان تیم هدایت طلایی‌پوشان را بر عهده گرفت. کریمی در کارنامه مربیگری خود سابقه هدایت تیم‌هایی مانند سپاهان اصفهان، پاس تهران، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران،  گسترش فولاد تبریز، استقلال اهواز، و ملوان بندر انزلی را بر عهده داشته است. تیم پاس تهران با هدایت وی موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد. کریمی هم چنین تیم استقلال اهواز را به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران رسانده است.طلایی‌پوشان آبادان که خود را برای نیم فصل دوم لیگ برتر شانزدهم آماده می‌کند تا روز چهاردهم بهمن ماه وقت دارند برای تقویت تیم نسبت به جذب بازیکن اقدام کنند. فصل نقل و انتقالات نیم فصل از فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد و تا پایان هفته چهارم دور برگشت ادامه خواهد داشت. بازیکنان جدید با نظر کریمی جذب و به تیم اضافه خواهند شد.

کاپیتان تیم ملی در چه صورت به استقلال بر می‌گردد؟
پرونده بازگشت آندو تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران بعد از منتفی شدن انتقال ایمان مبعلی به جریان افتاده است و بعید نیست این بازیکن باتجربه به جمع آبی پوشان بازگردد.خبر بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال روز سه شنبه از سوی گروه ورزشی خبرگزاری مهر منتشر شد. با این حال وی بازیکن تحت قرارداد ماشین سازی است و بر ای برگشتن به استقلال باید رضایت نامه دریافت کند.بعد از نمایش ناامید کننده فرشید باقری در خط میانی استقلال و قرار گرفتن نام وی در لیست بازیکنانی که باید در نیم فصل دوم جمع آبی پوشان را ترک کنند و نمایش نه چندان خوب بختیار رحمانی، دیگر خرید آبی‌ها در مرکز میدان، منصوریان را بر آن شد تا بازگشت مبعلی به استقلال را طلب کند. اتفاقی که باید آن را منتفی دانست.آندو تیموریان کاپیتان تیم ملی کشورمان دیگر بازیکن سابق استقلال است که انگشت منصوریان برای بازگشت به این تیم و پر کردن خلاء یک رهبر واقعی در مرکز زمین آبی‌ها در میانه میدان به سمت او نشانه رفت. بازیکن با تجربه‌ای که روزهای خوبی را در ماشین سازی تجربه نکرد و شاید نه خودش و نه باشگاه ماشین سازی تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشند به احتمال زیاد محمد خرمگاه آغاز کننده مذاکره رسمی بین باشگاه و تیموریان خواهد بود تا در صورت فراهم بودن زیرساخت های لازم، پروژه بازگشت وی به استقلال رسما کلید بخورد. ضمن این که انتظار استقلالی ها از آندو این است که درخواست مالی اش در حد معمول و متعارف باشد.

شایعه در شهر
کی‌روش سروش را هم تهدید کرد؛ اگر پرسپولیسی شدی برگرد تهران!
در میان همه تصمیمات عجیب و جنجالی که کی‌روش در طول مدت حضورش در فوتبال ایران گرفته، اخراج ۷ بازیکن پرسپولیس را می‌توان عجیب ترین و جنجالی ترین تصمیم دانست.
سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان در مدت ۵ ساله حضورش در فوتبال ایران تصمیمات عجیب، جنجالی و بعضا غیر منطقی کم نداشته است. او بارها با واکنش های تندش بسیاری از باشگاه ها، مربیان و حتی مسئولین رده بالای فدراسیون را وادار به عقب نشینی کرده بود. او در جنجالی ترین اقدامش طی این مدت، ۷ بازیکن ملی پوش پرسپولیس را در واکنش به انتقاد تند برانکو از برنامه های تیم ملی از اردو اخراج و به تهران بازگرداند. بعد از آن که کی روش برخورد تندی با ۷ بازیکن ملی پوش پرسپولیس داشت و آنها را از اردو اخراج کرد، به سراغ سروش رفیعی رفت و از او پرسید که آیا با پرسپولیس قرارداد بسته یا خیر و الان پرسپولیسی هست یا نه؟ و تاکید کرد که اگر او هم با پرسپولیس قرارداد بسته همین الان و به همراه سایر پرسپولیسی ها اردوی تیم ملی را ترک نماید.
البته گویا سروش رفیعی هم پرسپولیسی شدنش را تایید نمی کند تا هنوز به پرسپولیس نرفته قربانی اختلاف سرمربی این تیم با سرمربی تیم ملی نشود. در واقع سروش نخواست مصداق ضرب المثل «آش نخورده و دهن سوخته» شود.
 


Page Generated in 0/0063 sec