printlogo


کد خبر: 23768تاریخ: 1395/11/16 00:00
اخبار

محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی
استقلال  دیگر تنها نیست!
مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز زمانی که قصد داشتند کارت بازی مهاجم جدید خود را از سیستم بین المللی نقل و انتقالات دریافت کنند متوجه محرومیت خود شدند!
درحالی که استقلالی ها هنوز درگیر محرومیت خود از نقل و انتقالات زمستانی و رایزنی با فیفا هستند، باشگاه تراکتورسازی هم از نقل و انتقالات زمستانی محروم شد تا آبی پوشان تهرانی تنها نباشند و البته اوضاع بین المللی فوتبال ایران بحرانی تر از قبل شود.
مسئولان تراکتورسازی که قصد داشتند کارت بازی سجاد شهباززاده برای دیدار روز یکشنبه برابر پرسپولیس را دریافت کنند، تا آخرین ساعات روز پنجشنبه در فدراسیون فوتبال حضور داشتند اما تلاش های آنها برای این کار به سرانجام نرسید و متوجه شدند که از سوی فیفا با محرومیت مواجه شده اند.
این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه تراکتورسازی تبریز، پیش از این روز 15 دی ماه در اولین روز نقل و انتقالات فوتبال ایران دو بازیکن را به خدمت گرفته بود و این دو بازیکن یعنی امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیگ‌زاده برای این تیم در چهار دیدار گذشته به میدان رفته‌اند.
بااین شرایط مشخص نیست بازی کردن عالیشاه، نوراللهی و بیک زاده برای تراکتورسازی در دیدارهای نیم فصل دوم قانونی است یا با مشکل مواجه خواهد شد.
در مورد محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی گفته می شود که به خاطر شکایت بازیکن استرالیایی بوده است.

دریافت پول بدون اطلاع دیگران؛
مصاحبه عضو هیات مدیره دست کاپیتان‌های استقلال را «رو» کرد
 عضو هیات مدیره استقلال فکرش را هم نمی کرد افشاگری که در قالب مصاحبه انجام داد موج جدیدی از حاشیه را برای این تیم در بر داشته باشد.
مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از آنکه خود را هدف جدید هواداران خشمگین استقلال دید، در راستای توجیه امضا نکردن چک های باشگاه صحبت‌هایی را کرد که این صحبت ها به منزله افشای یکسری اتفاقات تازه در این تیم بود. پول گرفتن مستقیم کاپیتان های اول و دوم آبی ها از اسپانسر بدون دخالت باشگاه و دور از چشم دیگران.
در حالی که یکی از اصلی ترین وظایف کاپیتان در تیم های ورزشی، حمایت از دیگر بازیکنان و دفاع از حق و حقوق آنها است، گویا در استقلال، آن هم استقلالی که این روزها همه اتفاقات در آن نا متعارف است این اصل هم صدق نمی کند.
 کاپیتان های اول و دوم این تیم که در عمل نشان دادند خیلی هم نقش بازوهای راست و چپ سرمربی را ایفا نکردند، به جای آنکه به فکر دفاع از حق و حقوق بازیکنان شان باشند، به دنبال حق و حقوق خود آن هم دور از چشم دیگران بودند.
این اقدام کاپیتان‌های استقلال، اصلا به مذاق بازیکنان خوش نیامده و حالا که دست آنها با دفاع ناشیانه‌ای که عضو هیات مدیره این باشگاه از خود کرد، در «حاشیه بازار»ی به نام استقلال ایجاد یک حاشیه جدید کرد.
حالا بازیکنان و به خصوص بازیکنان جوان این تیم اعتماد اولیه را به کاپیتان های خود از دست داده اند. آنها حالا به این واقعیت پی برده‌اند که بزرگترهای تیم تنها به فکر خودشان هستند نه دیگر بازیکنان و این موضوع موجی از نارضایتی و بی اعتمادی در بین بازیکنان نسبت به بازیکنان بزرگتر تیم ایجاد کرده است.

سرور جباروف به تیم فوتبال سپاهان پیوست
کاپیتان تیم ملی فوتبال ازبکستان که نتوانست استقلال را در رقابت های داخلی و خارجی همراهی کند در آخرین روز نقل و انتقالات به تیم سپاهان اصفهان پیوست.
باشگاه استقلال بسیار امیدوار بود که در نیم فصل دوم بتواند با جذب آندرانیک تیموریان و سرور جباروف شرایط تیم فوتبال این باشگاه را بهتر از نیم فصل اول کند. با این حال محرومیتی که از سوی فیفا برای این باشگاه در نظر گرفته شد عملا اجازه ثبت قرارداد این بازیکنان را نداد. درحالی که آخرین روز نقل و انتقالات نیم فصل دوم سپری شد در آخرین ساعات روز پنجشنبه آندرانیک تیموریان و سرور جباروف قراردادهایشان را با استقلال فسخ کردند. مقصد تیموریان مشخص نشد اما جباروف راهی سپاهان شد.جباروف که کاپیتان تیم ملی فوتبال ازبکستان نیز هست پس از آنکه قراردادش را با استقلال فسخ کرد راهی اصفهان شد و قرارداد جدیدی را با تیم فوتبال سپاهان امضا کرد تا ادامه رقابت های لیگ برتر را با پیراهن زرد این تیم سپری کند.

ویسی از سرمربیگری سپاهان استعفا کرد:
توطئه‌گران پنهان شده‌اند!
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست این تیم برابر پیکان از سمت خود استعفا کرد.
عبداله ویسی که در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر توانسته بوداستقلال خوزستان را قهرمان کند در ابتدای لیگ شانزدهم هدایت زردپوشان اصفهانی را برعهده گرفت اما پس از دیدار هفته بیستم برابر پیکان از سمتش استعفا کرد. سپاهان این بازی را 3 بر 2 به تیم پیکان واگذار کرد.
یک روز پس از این دیدار عبداله ویسی با انتشار نامه ای از مسئولیتش کناره گیری کرد. در نامه خداحافظی ویسی آمده است:
«سلام و خداحافظ سپاهان
چه زود دیر می‌شود و چه دیر زود می‌شود. همانطور که مردم اصفهان مدت‌ها در انتظار جاری شدن زاینده رود بودند و طراوت و شادابی را در روان شدن زاینده رود دیدند، قهرمانی سپاهان را هم خواهند دید اما این بار با بر ملأ شدن  پلیدی‌ها  و پستی‌هایی که در اینجا وجود دارد.
آب جاری زاینده رود هنوز زلال نیست، سپاهان هم استارت زد اما هنوز زلال نیست. تمام کسانی که از من سپاهانی جدید، تمیز و جوان می‌خواستند هم اکنون توطئه گرانی هستند که به خاطر منافع شخصی و عقده کرسی نشینی پنهان شده‌اند. سپاهانی‌های عزیز باهوش باشید؛ کرانچار، فرکی و استیماچ رفتند و من هم می‌روم. رفتنم جایز نیست اما می‌روم. با تشکر از هواداران خوب سپاهان، مسئولین و پیشکسوتان با معرفت اصفهان اما زود دیر می‌شود این بار.»

ادعای یک سایت الجزایری
سنگ یک میلیون دلاری ایران ، تنها مانع پیوستن کارلوس به الجزایر
بر اساس ادعای یک سایت الجزایری سرمربی تیم ملی کشورمان تا نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال الجزایر تنها یک گام فاصله داشته است.
در حالی که فدراسیون فوتبال ایران در حال حل و فصل اختلافش با کارلوس کی‌روش و متقاعد کردن این مربی پرتغالی برای ماندن در پست سرمربیگری تیم ملی کشورمان و انصراف دادن از استعفایش است، سایت الجزایری «competition.dz» براساس اطلاعاتی که به دست آورده، مدعی شد که محمد رائورائوا، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر با کارلوس کی‌روش برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال الجزایر به توافق رسیده بود، مربی که در تاریخ 7 ژانویه (18 دی) درخواست استعفای خود را به فدراسیون فوتبال ایران داده است.
بر اساس این گزارش، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر در نظر داشته تا سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال کشورمان را جانشین کریستین گورکف فرانسوی کند.
این سایت الجزایری خبر داد، لازم است بدانید که کی‌روش و رائورائوا در ماه آوریل 2016 (فروردین - اردیبهشت 95) بر سر تمامی مسائل با یکدیگر به توافق رسیده بودند، اما وقتی اخیراً این سرمربی پرتغالی درخواست استعفا و فسخ قراردادش را به فدراسیون فوتبال ایران می‌دهد، فدراسیون فوتبال ایران اعلام می‌کند تنها در صورتی موافق این استعفا خواهد بود که این مربی 63 ساله حاضر به پرداخت رقم یک میلیون دلاری فسخ قراردادش که در مفاد آن وجود دارد، شود. در ادامه گزارش «competition.dz» آمده است: در نتیجه کی‌روش مجبور می‌شود تا پیشنهاد رائورائوا برای قبول سرمربیگری تیم ملی الجزایر را رد کند، آن هم در شرایطی که این دو بر سر تمامی موارد با یکدیگر به توافق رسیده بودند و تنها یک امضا باقی مانده بود.رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر قرار است در تاریخ 11 فوریه (23 بهمن) سرمربی جدید تیم ملی این کشور را معرفی کند. گفته می‌شود عبدالکریم صرار، مدافع پیشین تیم ملی الجزایر یکی از گزینه‌هایی است که شانس بالایی برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری الجزایر دارد.

حسینی: باخت بدی مقابل صبا داشتیم
علی حمام به دلیل سرمای هوا به رختکن رفت
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که تیمش باخت بدی مقابل صبای قم داشته است. مجتبی حسینی پس از شکست تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: باخت تلخی بود. فکر می‌کنم تیم صبا خوب دفاع کرد و سعی داشت راه‌های ارتباطی ما را قطع کند. با این حال در زمانی که بازی مساوی بود، موقعیت خوبی پیدا کردیم که گل نشد. وی ادامه داد: ما در ادامه سعی کردیم هجومی‌تر بازی کنیم و به گل دست پیدا کنیم. تمام تلاش ما برد در این بازی بود، چرا که تساوی به دردمان نمی‌خورد. تیم صبا از تنها موقعیتی که به دست آورد به خوبی استفاده کرد و توانست توپ را به گل تبدیل کند.سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد داوری دیدار تیمش مقابل صبای قم گفت: در مورد داوری نمی‌توانم نظر بدهم، اما جالب این است که این داور خیلی از بازی‌های ما را سوت زده است! حسینی در مورد اینکه چرا علی حمام بعد از تعویض به رختکن رفت، خاطرنشان کرد: او به خاطر سرمای هوا به رختکن رفت و مشکل خاصی وجود نداشت.وی در خصوص پرداخت مطالبات جری بنسون از سوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این مسائل مدیریتی است و اعتراض زیادی در این مورد ندارم. این مسائل در حیطه اختیاراتم نیست.سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «بهتر نبود ساعت برگزاری بازی به سبب سرمای زیاد تغییر می‌کرد؟»، گفت: بازی کردن در هوای سرد سخت است. ما تلاش کردیم ساعت برگزاری زودتر باشد، اما سازمان لیگ با درخواست‌مان موافقت نکرد.حسینی در پاسخ به این سؤال که «آیا بهتر نیست بنسون از ابتدا در ترکیب نباشد و در نیمه دوم به میدان بیاید؟»، اظهار داشت: تمام مهاجمان تیم ما نهایت سعی و تلاش خود را می‌کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند. به هر حال هر وقت تیم می‌بازد این مسائل ممکن است پیش بیاید.
وی در پایان در خصوص بحث حضور روزبه چشمی در ذوب‌آهن گفت: اصلاً چنین بحثی مطرح نبوده است.


Page Generated in 0/0218 sec