printlogo


کد خبر: 23771تاریخ: 1395/11/16 00:00
اخبار

«هدیه مرموز» در پردیس تئاتر تهران باز می شود
نمایش «هدیه مرموز» کاری از گروه تئاتر «بدن دیوانه» از روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.
نمایش «هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب و کاری از گروه تئاتر «بدن دیوانه»، قرار است از روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن علی نصیریان پردیس تئاتر تهران روی صحنه برود. پیش فروش بلیت این اثر نمایشی نیز از امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه انجام می شود. «هدیه مرموز» که پیش از این در جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی و همچنین مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود، طی یک ماه اخیر و در قالب فجر استانی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در چندین استان کشور اجرا شد.این اثر نمایشی منتخب فستیوال های جهانی آمریکا، ایتالیا، فرانسه، آلمان، سوئیس، هلند، لهستان، برزیل، تونس، دانمارک و هند شده است.

تمجید نرگس آبیار از «ویلایی‌ها»
نرگس آبیار از اعضای هیات انتخاب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در یادداشتی نقاط قوت فیلم دفاع مقدسی «ویلایی ها» ساخته منیر قیدی را برشمرد.«ویلایی ها» اولین ساخته بلند سینمایی منیر قیدی دیروز سه شنبه ۱۲ بهمن در برج میلاد به عنوان کاخ رسانه های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نظرات مختلفی را با خود همراه کرد.در همین راستا از نرگس آبیار عضو هیات انتخاب جشنواره که در کارنامه خود دو فیلم مرتبط با دفاع مقدس دارد، خواستیم که نظر خود را درباره این اثر بنویسد. متن یادداشت وی بدین شرح است: «ویلایی ها» فیلمی روان و تاثیرگذار در حوزه جنگ است؛ پر از بازی های خوب و لحظات چشمگیر که از دیدن آن لذت بردم. «ویلایی ها» از آن دست فیلم هایی است که جای خالی آن در سینمای ما حس می شد. فیلمی که موضوعی بکر و تازه دارد با فیلمنامه ای خوب که حس زندگی در آن جاری است. می توان فیلم را نقد کرد و مشکلاتی را در آن جستجو کرد، اما من ترجیح می دهم وقتی فیلمی تا به اینجا باورپذیر است، همانطور که هست، اجازه دهم در ذهن و روانم ته نشین شود و بپذیرمش.منیر قیدی عزیز، بسیار خوب از پس کارگردانی اثر برآمده است. تبریک می گویم به ایشان و تهیه کننده فیلم و عوامل آن و منتظر آثار بعدی خانم قیدی هستم.»

زندگی گران آقای دپ
۲ میلیون دلار هزینه ماهانه کمر ناخدا جک گنجشکه را شکست!
رقم هزینه های ماهانه جانی دپ در حالی اعلام شد که او از شرکتی که مدیریت مالی زندگی اش را برعهده دارد، شکایت کرده است.
مدیران مالی جانی دپ گفته‌اند که مشکلات مالی این ستاره هالیوود به دلیل هزینه دو میلیون دلاری او در ماه است.
جانی دپ اخیرا از شرکتی که مدیریت مالی او را برعهده داشته به دلیل سوءمدیریت شکایت کرده است.
شرکت منجمت گروپ گفته است که جانی دپ در سال‌های گذشته حدود ۷۵ میلیون دلار برای خرید، بازسازی و مبلمان ۱۴ خانه و همچنین ۳ میلیون دلار برای پخش کردن خاکستر جنازه هانتر اس تامپسون، نویسنده آمریکایی هزینه کرده است.
زندگی گران آقای دپ
خرید قایق تفریحی ۴۵ متری: ۱۸ میلیون دلار
راه‌اندازی کمپانی ضبط و توزیع موسیقی که شکست خورد: ۴ میلیون دلار
هزینه مراسم پخش خاکستر هانتر تامپسون: ۳ میلیون دلار
حقوق ۴۰ کارمند: ۳۰۰ هزار دلار (ماهانه)
هزینه نگهداری هواپیمای شخصی: ۲۰۰ هزار دلار (ماهانه)
نگهبانی ۲۴ ساعته: ۱۵۰ هزار دلار (ماهانه)
خرید شراب: ۳۰ هزار دلار (ماهانه)
خرید و نگهداری ۲۰۰ اثر هنری: میلیون‌ها دلار
خرید و نگهداری ۷۰ گیتار کمیاب: میلیون‌ها دلار

«ماجرای نیمروز» به سانس فوق العاده رسید
بر اساس گزارش های رسیده فیلم «ماجرای نیمروز» در پردیس چارسو به سانس فوق العاده رسید و فیلم «اشنوگل» در سینما عصرجدید مورد استقبال قرار گرفت.بر اساس گزارش های رسیده از روابط عمومی فیلم «ماجرای نیمروز» این اثر که ساخته محمدحسین مهدویان است امشب ١٣ بهمن ماه به دلیل استقبال مخاطبان به دومین سانس فوق العاده در ساعت ١٥ دقیقه بامداد در پردیس چارسو رسید. این فیلم در سانس مذکور در دو سالن از پردیس چارسو به نمایش درمی آید.
«ماجرای نیمروز» ساخته محمد حسین مهدویان به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی است. محمد حسین مهدویان سال گذشته «ایستاده در غبار» را در جشنواره‌ فیلم فجر داشت.


Page Generated in 0/0368 sec