printlogo


کد خبر: 24767تاریخ: 1395/12/5 00:00
اخبار بانک

به‌منظور تجلیل و دلجویی؛
بانک‌پاسارگاد میزبان خانواده شهدای آتش‌نشانان فداکار حادثه پلاسکو بود
دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌ پاسارگاد، در دیدار با خانواده گرانقدر شهدای آتش‌‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو، با تجلیل از مقام شامخ شهدا، از خانواده‌های فهیم، صبور و فرهیخته ایشان دلجویی و قدردانی کرد.به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، مدیرعامل این بانک در دیداری که در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۵، با حضور خانواده محترم آتش‌نشانان فداکار و جمعی از مدیران بانک انجام شد، ضمن ادای احترام و تسلیت به خانواده‌های افتخار‌آفرین و محترمی که این شهیدان بزرگوار را به تاریخ شکوهمند ایران اسلامی تقدیم کرده‌اند، گفت: به شأن و مرتبت این بزرگواران در کلام‌ الهی به صورت گویا و شفاف اشاره شده‌است. ما قابل نیستیم که در خصوص جایگاه این عزیزان صحبت کنیم به همین دلیل و بنا به اعتقاد خود، سعی می‌کنیم کلام خدا را الگوی خود قرار داده و در خصوص آن فکر کنیم.وی ضمن گفت‌و‌گوی مفصل با خانواده‌های این عزیزان، از خداوند متعال، آرامش و التیام آلام روحی این بزرگواران را مسئلت کرد و مقام والای شهدا را که برای حفظ جان و مال مردم، فداکاری و جانفشانی کرده‌اند، ارج نهاد.

بر اساس اختلاف تعداد تراکنش‌های صادر شده از پذیرش شده در دی ماه؛
بانک پارسیان رتبه سوم بانک‌های کشور را کسب کرد
بانک پارسیان رتبه سوم در میان تمامی بانک‌ها بر اساس اختلاف تعداد تراکنش‌های صادر شده از پذیرش شده در دی ماه امسال را به خود اختصاص داد.
بر اساس گزارش‌های ارائه شده از سوی شاپرک، بانک پارسیان با اختلاف مثبت 35 میلیون تراکنش صادر شده از پذیرش شده در دی ماه، رتبه سوم را در کل بانکها دریافت کرده است. همچنین بانک پارسیان رتبه سوم در میان تمامی بانک‌های خصوصی و دولتی را دراختلاف تعداد تراکنش‌های صادر شده از پذیرش شده هر یک از ابزارهای پذیرش از جمله کارتخوان‌های فروشگاهی، ابزارهای پذیرش موبایلی و اینترنتی در دی ماه 95 را به خود اختصاص داد. اختلاف در تعداد تراکنش‌های صادر شده از پذیرش شده هر بانک در دی ماه امسال نشان می‌دهد که در بانک پارسیان ورود منابع مالی بیشتر از میزان خروج آن از بانک بوده است.

انتشار اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری ویژه از سوی بانک رفاه
بانک رفاه اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه‌گذاری عام مرحله یازدهم را از تاریخ ۹۵,۱۲,۷ لغایت ۹۵,۱۲,۱۴ به مدت ۶ روز کاری منتشر می کند.سررسید این اوراق یک ساله و معاف از مالیات و با نرخ سود علی الحساب 15,5 درصد سالانه است. نرخ بازخرید اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری ویژه بانک رفاه قبل از سررسید 13,5درصد سالانه و اوراق یاد شده با نام، الکترونیکی و قابل انتقال به غیر با قابلیت بازخرید نزد شعب بانک رفاه است.همچنین مقاطع پرداخت سود علی‌الحساب ماهانه و تضمین اصل سرمایه و پرداخت سود ماهانه توسط بانک صورت می گیرد.
 


Page Generated in 0/0203 sec