printlogo


کد خبر: 24768تاریخ: 1395/12/5 00:00
اخبار بانک

افزایش 8 برابری اعتبارات اسنادی گشایش یافته نزد بانک ملی ایران
با توسعه فعالیت‌های حوزه بین‌الملل این بانک و برقراری روابط کارگزاری ، ارائه خدمات ارز بازرگانی و صدور حواله ارزی بابت واردات کالا در این بانک رشد قابل ملاحظه ای را داشته است به طوری که طی 10 ماهه ابتدای سال جاری 6ر2 برابر از نظر تعداد نسبت به مدت مشابه و 9ر1 برابر از نظر مبلغ نیز رشد داشته و همچنین اعتبارات اسنادی گشایش شده نزد این بانک از نظر تعداد 8 برابر و از نظر مبلغ 10 برابر افزایش داشته است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، از دیگر اقدامات موثر حوزه بین الملل این بانک، اعمال تمهیدات و اقدامات مستمر در تقویت حساب های این بانک نزد واحدهای خارج از کشور خصوصا در اروپا و آسیا بوده که زمینه ساز ارائه خدمات ارزی مساعدتری بوده است . برقراری روابط کارگزاری و ارائه تمامی خدمات ارزی در کشورهای حوزه اروپا و روسیه ، جمهوری آذربایجان ، ترکیه ، ژاپن ، عراق ، چین ، افغانستان ، عمان ، هندوستان و کره جنوبی هم اکنون درحال انجام است .
همچنین با اقدامات انجام شده و ارائه خدمات به سایر فعالان اقتصادی برای انتقال وجوه به داخل کشور و استفاده از آن برای مصارف گوناگون ، در این مدت مبالغ زیادی از طریق شعب بانک ملی ایران در خارج از کشور و سایر کارگزاران دریافت و به حساب‌های مربوطه واریز شده است. بانک ملی ایران درخصوص سایر خدمات ارزی نیز در این مدت بیش از 316 هزار فقره خدمات فروش ارز سیاحتی و زیارتی ارائه کرده که 4ر1 برابر مدت مشابه در سال قبل بوده است .

آغاز به کار خودبانک ملت در خیابان بهبودی تهران
خودبانک جدید بانک ملت در خیابان بهبودی تهران در محل شعبه سابق این بانک با حضور عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل، شروع به کار کرد.
در این مرکز برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان، دستگاه هایی همچون خودپرداز، خوددریافت، واگذاری الکترونیک چک و تحویلدار اتوماتیک، نصب و راه اندازی شده است.
این خودبانک، دومین خودبانک راه اندازی شده از سوی بانک ملت در 10 روز گذشته است. نخستین خودبانک در خیابان شریعتی تقاطع پل سیدخندان ارائه خدمات به مشتریان را آغاز کرده است.
علیرضا لگزایی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت در مراسم آغاز به کار خودبانک خیابان بهبودی گفت: این بانک در صدد است تا این مراکز را در نقاط دارای پتانسیل در سطح کشور راه اندازی کند.
وی با بیان این نکته که راه اندازی این مراکز به دلیل عدم نیاز به وجود کاربران شعبه، باعث کاهش هزینه های بانک خواهد شد، ادامه داد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، سیاست تنظیم شبکه کانال های ارائه خدمت بانک ملت به سمت ترکیبی از شعب فیزیکی و سلف سرویس یا خودبانک، پیش خواهد رفت.
عضو هیات مدیره بانک ملت، کاهش هزینه، مشتری پسندی مراکز خودبانک به دلیل ترکیب سنی جمعیت کشور و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان را از تبعات راه اندازی خودبانک ها خواند و افزود: خودبانک، سطح پیشرفته و مدرن پایگاه های شبانه روزی با افزوده شدن قابلیت های جدید است که توسعه آن در دستور کار بانک ملت قرار دارد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون:
نقش حراست صیانت از سازمان، توسعه عدالت و افزایش اعتماد عمومی است
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با کارکنان امور حراست بانک، گفت: نقش حراست صیانت از سازمان، توسعه عدالت و افزایش اعتماد عمومی است. در ابتدای این مراسم سید باقر فتاحی  ، از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان  این امور در راستای کمک به تحقق اهداف بانک تقدیر نمود. وی سپس تصریح کرد: رویکرد مدیر حراست ، انسجام و استقلال حراست است زیرا این واحد به عنوان چشم بینا  و چراغ راهنمای بانک بوده و از کیان آن حفاظت می‌کند. فتاحی در ادامه به نمایندگی از هیأت مدیره، مدیران و کارکنان بانک  ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیر پیشین حراست تأکید کرد: قطعاً خدمات  ارزنده وی در ذهن مجموعه ماندگار خواهد بود.در ادامه توکلی مدیر کل دفتر مرکزی حراست  بانک ، بر تلاش های این مدیریت در جهت ،  حفظ حیثیت افراد، افزایش اعتماد کارکنان به حراست و تلاش در جهت ایجاد جو دوستانه و برادرانه تأکید کرد و گفت: حراست باید پوپا و مجهز به علم روز بوده و شیوه‌های خود را مطابق با نیازهای کارکنان بازنگری کند و با برنامه‌ریزی دقیق و توجه به وحدت رویه بتواند ترغیب و هم‌افزائی بیشتری در مجموعه ایجاد نماید. گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح‌های جداگانه ای از سوی حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، هیأت مدیره و حراست  بانک توسعه تعاون  از زحمات و تلاش‌های علیرضا ملایی درطول تصدی مسئولیت سرپرست اداره فیزیکی  حراست که اخیراً بازنشسته گردیده است  تقدیر و تجلیل شد.


Page Generated in 0/0213 sec