printlogo


کد خبر: 14077تاریخ: 1395/4/15 00:00
اخبار

جانشین رئیس پلیس راهور خبر داد:
آغاز طرح تابستانی پلیس راهور
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: با توجه به آغاز سفرها، از امروز طرح تابستانی پلیس راهور آغاز می شود.
سردار موسی امیری، گفت: از آنجا که امروز آخرین روز ماه مبارک رمضان است و تعطیلات ۳ روزه را در پیش داریم، پیش بینی می‌شود ترافیک پرحجمی را شاهد باشیم.
وی افزود: همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از فردا صبح در نقاط حادثه خیز و همچنین در جاده‌های سراسر کشور حضور فعال تر داشته و مأموریت طرح نوروزی را اجرا خواهند کرد.
سردار امیری با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود جاده‌های شمالی کشور از ترافیک پرحجمی برخوردار باشد، گفت: از این رو تمهیدات ویژه‌ تری در ۴ محور فیروزکوه، هراز، چالوس، و کرج-رشت برقرار می شود.
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: در این چهار محور تردد هرگونه خودروی سنگین ممنوع و این در حالی است که از امروز ظهر در ساعت ۱۴ نیر جاده کرج چالوس یک طرفه خواهد شد.
وی با پیش بینی ترافیک شدید در تعطیلات آخر هفته در جاده‌های کشور از رانندگان خواست تا با حفظ خونسردی از رفتارهای پرخطر در طول سفر خود خودداری کنند.

فراخوان مشمولان طرح سرباز معلم دیپلم و زیر دیپلم در تیر ماه
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ تیر ماه ۹۵ را به خدمت سربازی فراخواند.
سازمان وظیفه عمومی ناجا با صدور فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان تیر ماه ۱۳۷۷ را برای انجام خدمت دوره ضرورت فراخواند.
بر اساس این گزارش کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگه آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۵ دریافت کرده اند باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور پیدا کنند.
بنا بر هماهنگی به عمل آمده و مجوز ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان سرباز معلم سهمیه سال ۹۵ در تاریخ ۱۹ تیر ماه به همراه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم به مراکز آموزش اعزام می شوند.
برگه های معرفی نامه این مشمولان با تاریخ اول تیر ماه بوده و صرفا زمان مراجعه آنها ۱۹ تیر ماه است و نیازی به تغییر در موعد قید شده در برگه ها وجود ندارد.
مشمولان ساکن تهران بزرگ
کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیرغایب که دارای برگه آماده به خدمت با تاریخ تیر ماه ۹۵ هستند باید راس ساعت ۶ صبح روز شنبه ۹۵/۴/۱۹ به مراکز و محل هایی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور پیدا کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
مشمولان ساکن سایر استان ها کشور
کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیرغایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۹۵ هستند باید راس ساعت ۷ صبح روز شنبه ۹۵/۴/۱۹ به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت خود مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
لازم به ذکر است عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس ۱۰+ مراجعه و نسبت به دریافت برگه مذکور اقدام کنند.

جزئیات دستگیری فاش کننده اطلاعات ایرانسلی‌ها
معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا از دستگیری عامل ایجاد کننده ربات در شبکه‌های اجتماعی تلگرام برای انتشار اطلاعات مشترکان اپراتور ایرانسل خبر داد.
سرهنگ حسین رمضانی در خصوص دستگیری انتشار دهنده اطلاعات مشترکین یکی از اپراتورهای تلفن همراه با اشاره به اینکه حفاظت و صیانت از حریم خصوصی افراد از اهداف اصلی پلیس فتا ناجا است، گفت: خبری چند هفته اخیر مبنی بر انتشار اطلاعات مشترکین یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور منتشر شد که بلافاصله با شکایت بخش حقوقی آن اپراتور در محاکم قضایی، پلیس فتا ناجا اقدامات فنی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری مجرم آغاز کرد.
رمضانی از شناسایی و دستگیری متهم که جوان 19 ساله و دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر در یکی از استانهای کشور می باشد خبر داد و افزود : بر اساس مدارک و مستندات فنی و تخصصی نامبرده به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را صرفاً کنجکاوی بیان کرده است .
وی ادامه داد: در تحقیقات بیشترمشخص شد اطلاعات انتشار یافته همان اطلاعات قدیمی دو سال گذشته است که مالکان یا تغییر مالکیت داده‌اند و یا سیم کارت غیر فعال است.
رمضانی تصریح کرد : اپراتور های تلفن همراه کشور در حال حاضر در وضعیت امنیتی خوبی قرار دارند و به موضوع حفظ حریم خصوصی اطلاعات کاربران برابر قانون به شدت توجه می‌کنند و در این رابطه اقدامات اساسی و زیر ساختی در چند سال اخیر انجام داده‌اند.


Page Generated in 0/0533 sec