printlogo


کد خبر: 23208تاریخ: 1395/11/4 00:00
هم اندیشی و دیدار مدیرمنطقه خلیج فارس بارئیس پارک علم و فناوری هرمزگان

در راستای برقراری تعاملات علمی ودانش بنیان مدیر منطقه خلیج فارس با رئیس پارک علم وفناوری هرمزگان دیدار نمود.
به گزارش امتیاز و به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس ، مدیر منطقه خلیج فارس در این دیدار ضمن تشریح بخشی از عملکرد شرکت خطوط ومخابرات با بیان اینکه صنعت نفت یک صنعت قدیمی و پایه است گفت : تمام سعی و تلاشمان این است که فعالیت های شرکت دانش محور شود و مدیریت دانش را در سیستم پیاده سازی کنیم.
مهندس علیرضا عطار با بیان اینکه بازار امروز یک بازار رقابتی است و برپایه علم و فناوری حرکت می کند و اگر نتوانیم همپای دانش روز  و بازار رقابت حرکت کنیم نیروها کارایی لازم را از دست داده و به اهداف شرکت و بهروری لازم دست نخواهیم یافت.
وی بیان داشت : سیاست و تلاش شرکت خطوط لوله ومخابرات حرکت با دانش روز است که در این راستا تعامل و همکاری با سازمان های دانش محور از جمله پارک علم و فناوری یکی از این راههاست.
در ادامه این نشست رئیس پارک علم وفناوری استان هرمزگان نیز با بیان اینکه وزارت نفت، یک وزارتخانه به روز و همپای علم وتکنولوژی است گفت : ماموریت پارک علم و فناوری توسعه زیرساخت های فناوری ، تبدیل ایده به ثروت و کمک به کارآفرینان است.
علی فتی ادامه داد : برای برقراری تعامل بیشتر با شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران ابتدا باید  نیاز سنجی صورت گیرد تا بتوانیم انتقال فناوری را انجام دهیم.
وی در این دیدار آمادگی خود را جهت استفاده از تجارب صنعت گران حوزه انتقال نفت و همچنین ایجاد ارتباط موثر و متقابل جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی، کارگاهی و آموزشی منطقه خلیج فارس اعلام کرد و گفت : با بیشتر صنایع استان تعامل خوب و دوسویه ای داریم و از ظرفیت های طرفین برای توسعه استان بهره گیری می شود.
دبیر شورای پژوهش و فناوری منطقه خلیج فارس نیز گفت: یکی از مصوبات شورای پژوهش و فناوری شرکت خطوط لوله ومخابرات رایزنی وارتباط با پارک علم وفناوری استان بود که دراین راستا این نشست برگزار شد. مهندس پدارم قاسمی ادامه داد : علاوه برکارهای پژوهشی و علمی ، می توانیم در خصوص پروژهای جاری واحدهای فنی و استفاده از خدمات فنی مهندسی  نیز با پارک علم و فناوری همکاری و مشارکت نمائیم که این خود باعث کاهش هزینه های جاری منطقه خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این نشست را ایجاد بستری مناسب جهت رفع  چالش ها و تنگناهای عملیاتی و فنی شرکت از طریق ارتباط با واحدهای فناور بیان کرد و افزود : همچنین برقراری ارتباط با شرکت های دانش بنیان در قالب پروژه های تحقیقاتی و ارتباط با مراکز رشد را از دیگر اهداف این نشست مشترک عنوان کرد.
یادآور می شود : سایر اعضای شورای پژوهش و فناوری نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص ارتباط بهتر و مشارکت گسترده تر منطقه خلیج فارس با پارک علم وفناوری استان نیز پرداختند.
 


Page Generated in 0/0055 sec